Forum www.ornitologia.fora.pl Strona Główna

14.03. Mars - rok dwa tysiące ...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ornitologia.fora.pl Strona Główna -> Archiwum strzelanek
Autor Wiadomość
gruby
Manager forum



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokolniki Las

PostWysłany: Wto 11:35, 02 Mar 2010    Temat postu: 14.03. Mars - rok dwa tysiące ...

Cytat:
Witam

Mam zaszczyt zaprosić wszystkich na strzelankę pod tytułem "Mars - rok dwa tysiące ....", będącą czymś na kształt "strzelanki urodzinowej" naszej ekipy.
Szczegóły scenariusza są dogrywane, miejscem będzie Brus, zaś pomysł na scenariusz jest autorstwa chłopaków z grupy Tower Guards z Warszawy

- miejsce strzelanki: Brus
- data strzelanki: 14.03.2010
- godzina zbiórki: 9:00
- limit fps: budynki: do 350 / seria do 470 / aegi do 550 (możliwe profilaktyczne przechronowanie)
- pirotechnika: nie, Brus to Brus, zbyt blisko miasta
- wiek: pełnoletni (ew. dyskusja na PW)


Nie obowiązują żadne podziały mundurowe, będą taśmy czy coś takiego. Ale to napiszę później

I warunkiem odbycia się imprezy jest temperatura conajmniej 5C - wiecie, gumki HU, baterie, pękające gearboxy ...

i rys fabularny:
Niedaleka przyszłość. Na Marsie współpracują, przy terraformingu Czerwonej Planety, dwie korporacje: BlueLight Ltd. oraz GreenPoint Industries. Pewnego dnia główny astronom planety ogłasza katastrofalne wieści - otóż w Marsa ma uderzyć wielki meteoryt. Pozostało mało czasu. Na stanowiskach startowych kosmodromu znajdują się rakiety, które mogą posłużyć do ewakuacji. Każda rakieta jest w stanie pomieścić 1/4 populacji pracowników jednej z korporacji, niestety nikt nie zadbał o paliwo. Na planecie znajdują się: jedna rafineria i dwie kopalnie, w jednej wydobywa się surowiec "FU", a w drugiej "EL", niestety naukowcy odkryli, że surowce są na wyczerpaniu i z każdej kopalni można wydobyć tylko 6 jednostek danego surowca. Każda korporacja, chcąc ewakuować całą swoją populację, nie ma czasu na półśrodki i dyplomację. Dyrektorzy obu korporacji zbierają siły, korporacyjnych żołnierzy i najemników, powierzają dowodzenie swoim najlepszym oficerom. Od rana na granicy zbierają się siły obu stron. Żołnierze z niecierpliwością czekają na sygnał do ataku ....


Dane:

Na terenie będą znajdowały się cztery punkty strategiczne:
- kopalnia "FU"
- kopalnia "EL"
- rafineria
- stanowiska startowe rakiet

Na początku każda strona będzie miała opanowany jeden punkt strategiczny.

Zasady działania punktów strategicznych:

(Nie trzeba tego zapamiętywać, we wszystkich punktach będzie mod)

Kopalnie

Na początku rozgrywki, każda strona ma pod swoją kontrolą jedną kopalnię i może rozstawić w jej okolicy około 5 osób (dokładna liczba będzie podana gdy będziemy wiedzieli ile osób przyjedzie). Kopalnie są nieaktywne. Rozruch kopalni to 15-20 min. od sygnału startu (czas będzie identyczny dla obu kopalni). Po tym czasie do kopalni należy wprowadzić osoby, które będą wydobywały surowce. im więcej osób wejdzie do kopalni, tym czas wydobycia będzie krótszy (jest minimalny czas wydobycia = 10 min., którego już skrócić się nie da). Kopalnie będą budynkami na terenie, osoby przebywające w kopalni są traktowane jak by były bez broni (nie mogą strzelać), są oczywiście "pod ziemią", tak więc nie można ich zabić strzałem z zewnątrz.
Po upływie określonego czasu mod wyda "górnikom" jednostkę danego surowca i wydobycie będzie można kontynuować.
Jednostka surowca będzie miała fizyczną postać.
Kopalnie można zdobyć, poprzez wyeliminowanie jej obrony i obsadzenie jej własnymi ludźmi. Jeśli to nastąpi przeciwnicy przebywający wewnątrz kopalni są "zabijani" deklaracją.

Rafineria

Po dostarczeniu do rafinerii "FU" i "EL" i przekazaniu ich modowi rozpocznie się proces wytwarzania "FUEL". Proces ten będzie miał swój określony czas. Utrata rafinerii nie przerywa procesu wytwarzania. Po upływie określonego czasu mod wyda gotowy "FUEL" stronie, która będzie w tym czasie miała opanowaną rafinerię. Jeśli w momencie końca wytwarzania "FUEL" w rafinerii nie będzie nikogo, FUEL zostanie położony w jej środku i ... kto pierwszy ten lepszy.

Stanowiska startowe rakiet

Po dostarczeniu "FUEL" na stanowisko i przekazaniu go modowi rozpoczyna się proces tankowania rakiet. Każda jednostka "FUEL" napełnia jedną rakietę. Na raz można napełniać jedną rakietę. Napełnianie rakiety oczywiście zabiera czas, podczas którego mod poinstruuje osoby jak należy odpalić rakietę. Po upływie czasu tankowania mod udostępni konsolę odpalania rakiet.

icon_exclaim.gif UWAGA icon_exclaim.gif
Ostrożnie ze strzelaniem na stanowisku odpalania rakiet - rakiety tam ustawione mogą ulec fizycznemu uszkodzeniu i wtedy zaszwankować przy starcie.


Respawn

W wyznaczonych punktach 5+/10+ czyli wchodzi 5 lub 10 (lub więce)j osób - w zależności od ilości graczy.

Każda ze stron posiada w swojej okolicy jedną kopalnię. Bak surowca z drugiej powoduje że musi zdobyć kopalnię przeciwnika, wydobyć surowiec, przenieść go do fabryki-rafinerii i zsyntetyzować paliwo do rakiety, Aby wydobyć surowiec do syntezy paliwa potrzebne jest 5 osób i określony czas. Mniejsza ilość osób powoduje wydlużenie czasu trwania procedury( moderator). Podobnie jest z syntezą paliwa do rakiety( mod).
Tak przygotoweane paliwo musi być przetransportowane bezpiecznie do miejsca staru rakiet. Tankowanie rakiety trwa określoną ilośc czasu i aby je wykonać należy utrzymać bezpiecznie stanowisko startowe. Po zatankowaniu rakieta może być wystrzelona (będzie stanowisko odpalania i przygotowane rakiety).


Oczywiście na kazdym etapie gry strony mogą przejmować zarówno surowiec jak i gotowe paliwo.

Na każdym punkicie strategicznym będzie zajdował się moderator czuwający nad przebiegiem gry, podający informacje na temat czasu wydobycia, syntezy, tankowania oraz respowania graczy.

Można zorganizować dowództwo obu stron to już zależy od inwencji graczy


Lista:
1.Gruby


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stopczas




Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:09, 02 Mar 2010    Temat postu:

Lista:
1.Gruby
2.Stopczas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
redhand




Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca/Łódź BOO

PostWysłany: Czw 20:09, 04 Mar 2010    Temat postu:

Lista:
1.Gruby
2.Stopczas
3. Red Hand

Jeśli uda mi się przyjechać to może wezmę paru świeżaków Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stopczas




Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:01, 04 Mar 2010    Temat postu:

Wszystko odwolane...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby
Manager forum



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokolniki Las

PostWysłany: Czw 23:33, 04 Mar 2010    Temat postu:

może nie tyle co odwołane ale przełożone, zamiast tego odbedzie sie strzelanka w ten sam dzien tez na brusie otwarta, czyli nie ma zadnej oficjalnej listy na ktorej spisywani sa uczestnicy, wiecej mozna doczytac na wmasg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ornitologia.fora.pl Strona Główna -> Archiwum strzelanek Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin